Mayıs 15, 2009

NeW YoRk 3








video


Geldik bir serinin daha sonuna!! New York'taki son gunumuzde sizler icin Brooklyn koprusunde cekim yaptik. Benden baska herkes eşofmanlarini giymis yuruyus yaparken, sabahin korunde topuklularla tahta koprunun uzerinde takkidu tukkudu...valla anlayin artik kiymetinizi, ne kadar sevildiginizi benim canim okuyucularim ;)

Aslinda bizim icin de guzel bir hatira oldu itiraf etmeliyim! Profesyonel cekim zannedip yanimiza gelenlere -Ayy sey benim bir blogum var da! vb. gibi aciklamalar yapip isteyenlerin avucuna blog adresimi mi yazmadim? , fotograf cekmek isteyen turistlere poz mu vermedim? Turkiye'den New York'a seminer icin gelmis doktor kafilesiyle mi tanismadim? Neler yasadim neler sayenizde :)

Kopruden sonra gecen ay acilan Top Shop'a soyle bir ugrayayim dedim ama hay demez olaydim! hersey coook pahaliydi :( Yukarida gormus oldugunuz Emma Cook ayakkabilara bayildim ama degmez Deniz degmeez SAKIN! diye kendimi ikna edip, disari attim.

Sonra bu avizeyi cok begendim ve Istanbul'daki yuksek tavanli ask yuvamiza boyle bir Murano avizenin ne kadar cok yakisacagini dusundum. Hayal kurmak serbest degil mi? Offf ya yuksek tavanli ev yok avizesini dusunuyorum :(

Veee son olarak gece yapilan jazz ziyafetinin ardindan hepinizin bildigi uzere tezek kokulu tasrama geri dondum :(

14 yorum:

  1. ayakkabıyı sevdim :) ama oluyo öle ben de ankara - Atatürk bulvarında aynı şeyleri yaşadım :D gerçi onları post yapmakten vaz geçtim o ayrı :D
    Ben de NYa gelmek istiyorum ! Parsons da okumak istiyorum !!! pfff

    YanıtlaSil
  2. :)Güzel bir kaçamak olmuş bu üç gün ,keyifli okudum:)
    Bu arada Emma Cook ayakkabı gerçekten çok güzelmiş de neden o kadar pahalı satıyorlar ki?Top Shop'un ruhuna aykırı !:)Şöle mantıklı fiyatlara satsalar da kazık yemeden alsak, ne hoş olurdu?:))

    YanıtlaSil
  3. bu elbiseyi mango outlette 3 sezon falan gördüm. ve ısrarla denememiştim bile. sizin üzerinizde görünce pişman oldum. kemer ve ayyakabıyla oldukça şık bi hal almış. yoksa hiç beğenmediğim bi elbiseydi.

    YanıtlaSil
  4. The brunette Carrie Bradshaw! <3

    Nesli

    YanıtlaSil
  5. Melike: haftasonu Parsons'daydim cok guzel bir okul ve herkes cok yetenekli :) Umarim hersey istedigin gibi olur!

    Itir: evet cok guzel bir kacamak oldu ;) Anlamadim niye boyle absurd fiyat politikalari?? Kalitesine baksan 1 bilemedin 2 sezon ayakta kalicak ama fiyatina bakinca sanki super birsey aliyorsun!

    Nefescim: her zaman sans vermek lazim derim ben ;)Pisman olmana ise hic gerek yok Mango outlet cennet mutlaka yakalarsin daha da guzellerini! Bir de nacizane bir tavsiye kumasini ve dikisini begendigin ama modelini begenmedigin seyleri usenme denemeye calis bazen sonuclarina cok sasirabilirsin ;)

    Neslicim: ayy ben Carrie Bradshaw olsam, o Mr. Big'i oldurmus, mapushaneye dusmus kader mahkumu bir kitap yazari olmustum coktaaan ;)

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyorsun :) ve o ayakkabılar için ruhumu şeytana satabilirdim... keşke alsaydın deniz :) ama senin ayakkabıların da en az onun kadar güzel görünüyor ;) muck

    YanıtlaSil
  7. Yaaa evet cok guzellerdi yazik oldu :(
    Estherim paralar suyunu cekti bu ay yeminliyim hibirsey almayacagim ;)

    YanıtlaSil
  8. Brooklyn köprüsünü ve senin metal kemerle kullanılmış elbiseni görünce direkt aklıma SATC the movie geldi :) Emma Cook olayı zaten aldı başını yürüdü, Topshop için tasarladığı ve herkesin çıldırdığı botlar ebayde 550 pound gibi fiyatlarda bulunuyor, ben bu çılgınlığı çok anlayamıyorum, o botlara değmez bence, bu ayakkabıların da fiyatı 120-150 pound civarındaydı sanırım, ee İngiltere-Amerika arası da bayağı bir yol oldğuna göre, pahalı olmalarına şaşmamak gerek :)

    YanıtlaSil
  9. Sorma Moda Cadisi kargo parasini da koyuyorlar herhalde uzerine :(

    YanıtlaSil
  10. Yine müthiş bir tarzla karşımızdasın orman yeşillik fln seni baya baymış olsa gerek 3 gün boyunca şehir temalı yerlerde poz verdiğine göre ehuhe ama her türlü yeri güzelleştiriyosun valla Denizcim. Topshop ayakkabıyı ben de çok beğendim ama cidden bazen de çok pahalı oluyor yav, Temmuz ayını bekliyorum ben indirim falan filan :))

    YanıtlaSil
  11. Denizcim yine süpersin.. İnanmıycaksın ama bu ayakkabının bir benzeri annemin ayakkabıları arasında vardı. Maalesef kendisi 36 numara giyiyormuş o dönemler. Vintage çantalarından faydalanabilmeme rağmen ayakkabılara hiç bakamıyorum bile:(

    YanıtlaSil
  12. Kolsuz elbise ile seni görünce NY'ta havanın bu kadar sıcak olmasına şaşırdım!

    Bence senin ayağındaki ayakkabılar daha güzeller iyi ki almamışsın Denizcim...

    Güzel bir hafta diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  13. Nilcim tesekkur ederim, bana ozel fotomu bekliyorum ;)

    Elvancim valla ayaklar kucukmus eskiden gel de evrime inanma :)

    Nonicim o haftasonu sansimiza oyleydi sonra hemen bozdu :( Oh iyi ki almamisim!

    YanıtlaSil
  14. Denizcim harika gorunyorsun. Elbiseyi kemer ve ayakkabiyla harika tamamlamissin, ve sana da cok yakismis :) Eee.. stil sahibi olmak demek de bu herhalde! :))

    YanıtlaSil